Viete, po ktorom tovare je a bude neustály dopyt? Predsa po oblečení, nakoľko každú sezónu potrebujeme nejaký nový, či už pohodlný alebo štýlový kúsok. Tričká, mikiny, bundy, nohavice, či doplnky. No samozrejme na trhu nájdeme v každej z týchto kategórií tie najrôznejšie kúsky, a to napríklad aj čo sa týka značiek a s nimi spojených cenových rozdielov oproti „obyčajnému neznačkovému“ oblečeniu.
V prípade značiek ide napríklad o to, že každá z týchto značiek má nejaký svoj špecifický štýl a kvalitu, ktorú poskytuje trhu a teda kupujúcim. Ľahko sa tak v prípade konkrétneho brandu môžete zorientovať pri výbere vášho obľúbeného vkusu oblečenia a doplnkov. Na základe brandu určitého textilu sa potom konkrétne typy kvality a štýlu ľahšie nakupujú aj cez internet. Originálne kusy vám napríklad poskytne ponuka The couture club Trenchtown.
Každé značkové oblečenie nemusí byť automaticky najdrahšie. Hoci vo veľa prípadoch si priplatíte práve za tú značku. A vo väčšine prípadov práve z dôvodu akejsi „poistky kvality“. Konkrétny brand sa na trhu so svojou značkou reprezentuje a preto si nemôže dovoliť spraviť si zlé meno sériou nekvalitných produktov. Je to niečo podobné, ako keby ste vyrobili nekvalitný produkt, na tento dali svoje meno a pustili ho na trh.
- Teda aj v takomto prípade z pohľadu zákazníka môžeme uplatniť známe tvrdenie: „Nie som taký bohatý, aby som si mohol dovoliť kupovať lacné veci“.
Radšej si kúpim pár kvalitných, ktoré my spoľahlivo vydržia niekoľko rokov- dalo by sa dodať.
Niekedy je ale ten kvalitatívny rozdiel viditeľný takmer ihneď, po krátkej dobe nosenia. Možno aj z vlastnej skúsenosti viete, že v prípade tých lacnejších produktov sa stretneme napríklad s priesvitnou látkou, so spustením farieb, rýchlym dokrčením a „dožmolením“ a podobne. Skrátka s tými nedostatkami, ktoré sa v prípade značkového textilu objavia len zriedka.